curvasaraia de la 6

rahat[…]si dintr’o data ma apuca remuscarea de un picior,incerc sa scap,trantind’o,aruncand’o si jignindu’i demnitatea,uitand ca nu are asa ceva…nu ma aleg decat cu niste vanatai atat de profunde,urme ale ranilor mentale…incep sa’mi curga lacrimi,devenind si ele doar o revarsare,o continuare,cum sunt valurile marii..am timp sa ma calmez pana la umratoru’ labar ambulant ce’mi trece pragul pentru a suta oara luna asta,un asa zis nimfoman…nu voi lasa asta sa ma copleseasca,nu este decat o stare atat de obisnuita,era si cazul sa reapara aceasta stare apoteotica pentru curva din mine.
ma retrag intr’o vana ce parca abia asteapta sa’mi simta trupul atat de slabit,insensibil si violat de minti lipsite de orgasmele matrimoniale.spuma ma acopera,exact ca o haina de lux,gelul de dus ma spala parca de pacatele intregii zilei,pacate ce imi platesc existenta.
mi’aduc aminte de el,acel suflet nevinovat ce crede in existenta si iubirea mea pentru EL,recapat puteri ce acum 5 minute nu mi se pareau a mai exista.camera de zi este imbracate de gemete ale unor suflete patrunse de un fals orgasm,de bale varsate la o simpla cracanare a cracilor mei atinsi de prea multe ori de libidinosi plini de fanteziile neuronilor sinucisi o data cu o insuratoare.

~ by embrionu on 12/09/2009.

Leave a Reply

 
