intregeste.Ma

astepti cu sufletul la gura apusul…astepti sa vina ea,Seara…sa poti citi cuvintele lui,sa poti trai macar pentru cateva ore un vis cu el.
vorbiti de un sfarsit ce reprezinta inceputul si de un inceput ce marcheaza sfarsitul…de imortalizare si teasing…materiale fine si petice de piele ramase pe dinafara,de maini ce se intrepatrund,de mii de batai de inima pe secunda,de miliarde de fiori ce danseaza pe intreg corpul.
un vis, doua personaje, fara basme cu Feti-Frumosi si Ilene Cosanziene,fara Zmei si fara alte lighioane, doar tu,el si apusul.ii selectezi cuvinte,le asezi si le dedici:

“fug dintr’o lume plina de bani si de lipsa lor,plina de oameni ce dau si iau…fug de o lume ce ma prinde de picior de fiecare data cand zambesc…ma lovesc de zid mereu cand alerg sau zburd..fug si iti sar in brate…brate ce ca un scut ma protejeaza de ei…ei…oamenii in costume ce imi sperie visarea.. imi saruti fruntea in loc sa imi spui: “acum e totul bine”…mai bine…cuvintele sunt de prisos..ma invarti..te uiti in ochii mei…ca un copil iti cer protectie..ma strangi…si devin parte din tine..ca lichidul iti intru in pori…caut adapost printre stele…vreau sa te invat sa dansezi pe un nor..pana la delir.nu realizezi cum apusul pune stapanire pe mine…din copil ajung regina…si totul vine de la sine…tot raul acum devine bine!
te gadil,te alerg si te trantesc in mare,geloasa incep sa sar in ea…numai eu te am…valurile parca s’ar juca cu noi..nu ii las…e ziua noastra. fara valuri…ma incrunt ca un copil ce nu il lasa parintii sa se murdareasca…ma iei pe sus…ma invarti…si ca un zbieret rasul meu rupe tacerea…o scoica incearca sa ma trezeasca la realitate..mi se infige in picior…dar stiu ca nu mi se intampla nimic..esti langa mine…”

esti incompleta si lipsita de aparare,dar cand apare el,SOARELE…totul e al tau!

iarta’mi visarea…si trezeste’ma!

~ by embrionu on 12/09/2009.

Leave a Reply

 
