vis

prea putin si totusi indeajuns…prea departe si totusi atat de aproape…multe lumi si totusi niciuna! mii,sute,milioane de cuvinte si doar o fraza,mii de ganduri si doar un vis,mii de dorinte si doar un drum… melodii ce ne duc departe,pe o autostrada la al carei capet se afla mii de valuri ce se vor juca numai cu noi,o mare ce ne va acoperi si feri de ochii celor care si-au pierdut speranta,visele in niste birouri gri… am uitat undeva pe drum acel bagaj neimportant cum ar fi grija,tristetea,ingadurarea ce doar ingreuneaza si intarzie aparitia unor zambete atat de cristaline si pline de chicoteli si clinchete de clestar ca ale unor copilasi ce abia au facut cunostiinta cu viata..va veni o clipa in care bratele tale-mi vor fi ca niste ziduri uriase ce parca apara o regina a lumii tale,ce parca ma inchid in lumea noastra,o lume ce ne apartine si totusi in care ne pierdem atat de usor…o lume ce ne da impresia ca nu ne vede nimeni si totusi ne simtim ca si cum am conduce-o.. traiesc intr-un vis,in care totul si nimicul sunt ale mele,in care tu esti centru iar eu doar un satelit ce se invarte ca un satelit de dor in jurul tau, un vis in care fulgii ma privesc cum sarutu nostru topesc ghetari,un vis in care frunzele impiedica sa ne murdarim in drumul nostru spre orasul numit “iubire”.. e atat de interesant cum tu nici macar nu ma atingi si totusi simt cum ma ai,ma tii,imi faci inima sa danseze pe ritmurile nebune ale unor greieri;nu te tin de mana dar totusi sunt atat de legata de tine…te vad pe malu marii cum te uiti la mine in timp ce am grija de colectia noastra de scoici..plaja e patul somnului de pranz,undeva la mare,soarele rasare…ne vede impreuna si parca s-ar ascunde sa nu deranjeze…dar nici el nu are somn…valurile ne alinta…inotam catre miazazi…n-avem nevoie de vana,avem marea,avem spuma marii,avem sarea ce ne da iubirii noastre un gust atat de intens…noaptea intri in mine cum intra marea in cort,trupurile noastrede foc ard toata noaptea..zona sufletelor noastre,fara acces pentru turisti,fara zgomotul vietii ne tine departe de tot si atat de aproape unul de altul.. fiecare rasarit si fiecare apus nu inseamna decat un nou inceput ce parca ne da puterea sa ne renastem si sa ne redescoperim in foecare moment al unei infinite si totusi prea scurta viata a unui sentiment ce zboara haotic ca un fluture abia iesit la lumina…imi curge o lacrima…nu-mi vine sa cred: cum poti ameti numai de la un sarut? te tin de mana atat de strans,incat nici macar aerul nu mai ajunge la pielea ta atat de fina,ma saruti si incep sa tremur toata…buza ta de sus maocroteste… in ochii tai este marea,ninsoarea,soare…in ochii tai este zarea…nu-i asa ca o sa ma ajuti sa evadez?trupul meu va fi soseaua ta spre infinit.. in ochii tai sunt si eu,gura si nasul de zmeu,soapta unei nopti calde…iarta-ma ca am uitat cum sa iubesc…ma uit la ochii tai ce sunt fara pata,si simt ca pot invata din nou acest sentiment..simt cum ma poarta departe,in adancul tau…plin de culori si trairi ce asteapta sa iasa la lumina,sa poata forma un curcubeu al inimii si o poezie a sufletului..cand respiri imi sufli cu dor pe gene…sunt ca un zmeu facut de mainile unui copil,nu trebuie decat sa ma porti in vant si sa tragi de sfori..am incredere ca nu voi cadea…ma voi intinde pe tot pamantul,si vantul imi va povesti fiecare miscare a ta…am invatat ca stele sunt doar niste pistrui ai noptii, norii-un cearsaf pe soare… fiacare are un nume,o viata de indurat…o pveste de scris…a mea se leaga de un print al carui regat vreau sa-l admir,cunosc si cutreier la fiecare apus si rasarit,fiecare clipa si moment,fiecare anotimp,fiecare zi senina sau ploioasa,mohorata sau colorata…

~ by embrionu on 12/09/2009.

Leave a Reply

 
