exemplu.

se spune ca prima dragoste nu se uita…se spune ca prima dragostea are cei mai intensi fluturasi in stomac si cele mai frumoase clipe de fericire…se spune ca te va proteja si te va trata ca o regina…

dar nimeni nu iti spune ca defapt primul barbat din viata unei femei este tatal ei (in majoritatea cazurilor) sau ar trebui sa fie. tatal este supereroul oricarei fete, este mana protectoare, este exemplul ce il cauta in prieteni…sau ar trebui sa fie… EL este cel ce te va apara de loviturile vietii, el este cel ce te sustine prima oara, prima imbratisare “barbateasca”, EL este totul masculin din viata unei fete….sau ar trebui sa fie

ironic, este primul barbat din cauza caruia plangi (stim toti ca certurile din partea tatilor se lasa cu lacrimi, cat ar fi ele de marunteđŸ˜€ ), este cel ce plange la nunta, este cocos cand vine vorba de reusitele fetei/fetelor sale, este cel mai indurerat cand suntem bolnave, este primul care ne ofera “spatiu” cand vine vorba de perioada rosie a lunii…sau ar trebui sa fie...

as da orice ca toti tatii sa fie ca al meu, as da orice ca toate fetele sa aibe supereroul langa ele…as da orice sa pretuiasca toate barbatul ce le marcheaza viata in cel mai bun sens…sau asa ar trebui sa fie-sa fie marcata in celmai bun sens…

ii multumesc ca nu a avut somn in noaptea in care m’au creat, ii multumesc pentru zambete si certuri, ii multumesc pentru imbratisari si “palme”, ii multumesc ca m’a indrumat spre bine desi tindeam spre “libertatea” adolescentina, ii multumesc ca a stat la tigara cu mine si ma certa in acelasi timp, ii multumesc pentru fiecare “te iubesc”, ii multumesc ca ma lasa sa dorm cu capul pe burta lui, ii multumesc ca imi spunea povesti inainte de culcare (desi adormea inainte mea), ii multumesc ca a dormit cu mine cand imi era frica, ii multumesc ca m’a lasat sa stau langa el cand repara masina, ii multumesc ca ma respecta, ii multumesc ca e mandru de mine, ii multumesc ca face mistouri pentru a ma invata sa nu ma supar, ii multumesc ca se implica in proiectele mele, ii multumesc ca a venit la bac, ii multumesc pentru cea mai superba sora, ii multumesc ca mi’a facut mama fericita, ii multumesc ca imi iubeste bunicii, ii multumesc pentru ca imi dadea tuica atunci cand ma durea burta, ii multumesc ca ma frectiona cand ma durea spatele, ii multumesc ca m’a dus la spital cand aveam febra, ii multumesc ca m’a carat pe umeri, ii multumesc ca m’a invatat sa merg la mare cu cortul, ii multumesc ca am crescut pe muzica lui michael jackson, eric clapton, mike olfield, abba si multi altii…ii multumesc pentru fiecare gura de aer…

te iubesc TATI…acum adu’mi un servetel, te rog!

~ by embrionu on 27/11/2009.

8 Responses to “exemplu.”

  1. toti avem un “monstrulet” (nu mereu negativ) ce se ascunde destul de bine de altii, mai ales de cei ce te-ar asculta fara sa inteleaga. deci acesta este “monstruletul” ce se ascunde in tine…

  2. si eu as vrea sa am asa un supererou .. dar o sa vezi copilas, ca o sa fie bine [hug]

  3. eu plang..mai ales ca nu am avut parte de tata..esti o norocoasa…pretuieste-l in continuare…scufitza roz

  4. Mi-ar fi placut si mie sa pot spune aceste lucruri la timp, ca sa le citeasca tata si sa ii creasca inima. In speranta ca tatal tau a auzit sau a citit aceste lucruri minunate pe care le-ai scris despre el, inclin capul unei veritabile “fata sufletului lui tata”, si iti doresc sa te bucuri de el cat mai mult timp, pentru a crea amintiri ce nu le putem uita nici o clipa. Sa ai o duminica frumoasa si multumesc ca m-ai gasit…dupa atatia ani.

    • din pacate tata nu a citit aceste randuri..nu a apucat. e in spital de ceva timp. dar va apuca:) si le va citi.
      noi toti suntem vesnici pentru ca incetam sa traim cand focul sufletului nostru se stinge din sufletele altora:) asa ca sa nu lasam nici un foc sa se stinga si nici sa arda in voia sortii.

      ma bucur enorm cand vad atatea randuri scrise de tine ce au incarcaturi atat de impresionante. sunt atat de mandra ca am avut o colega ca tine, cu atatea realizari.

      felicitari draga mea,FELICITARILE MELE!

  5. sunt impresionat…..superb!!!! m-ai lasat fara cuvinte!!!! o familie minunata…..ca de altfel intotdeauna, finutza mea iubita.

Leave a Reply

 
