drepti.

s’a sters cu noi pe jos. am ramas socati si am continuat sa stam intinsi pe cimentul spitalelor. apoi incet ne’am ridicat in fund,am tras o gura de aer si am incercat sa ajungem in genunchi. a fost greu pentru ca aripile ne erau taiate pe zi ce trece. iar dusurile scotiene ne’au dat mari dureri de cap.nici unul din noi nu realiza ce se intampla defapt. era un cosmar tot. bad dream. bad f*ckin’ dream. ne’am tarat,dar ne’am tarat zambind:). invataseram sa zambim din nou. apoi iar ne’au trantit. de data asta au dat cu noi de pereti.prea multe denumiri in latina pentru o boala. ne’am ridicat in fund (de data asta a fost mai usor,o mai facusem o data), in genunchi, ne’am scuturat bine si am incercat sa ne ridicam in picioare. inca mai incercam,dar cu pasi inceti ne indreptam spatele,urmand sa stam drepti ca brazii.

2 luni🙂 2 luni in care nu realizam ca al meu erou, tatal meu (DA,tatal meu!) este intins in acel pat. omu’ care m’a tinut langa el cand repara masina. da, tatal meu:). TATAL MEU! este un copil imbatranit, este omul puternic, este omul ce a plecat pe picioarele lui spre sala de operatie de fiecare data, este omul ce o tinea pe mama de mana, este omul ce m’a tras cu sania, este cel ce mi’a reparat adidasii pentru ca nu mai aveam altii, este cel ce ma ducea la gradinita mai tarziu cand era in concediu, este cel ce ma cara pe umeri, cel ce a iesit cu cainele meu afara, este cel ce m’a carat in brate cand adormeam pe undeva.

am inlaturat orice cuvant de tip :”cancer”, “chimioterapie”, “raze”  si am lasat: “iubire”, “familie”, “prieteni”.

si da,acum stam in picioare, si da, acum nu mai avem lacrimi in ochi!

~ by embrionu on 31/01/2010.

6 Responses to “drepti.”

  1. …e bine ca ti-a amintit si tie… sa zambesti chiar si cand ti-e mai greu.

  2. Sunteti binecuvantati… sa va bucurati unul de celalalt!!!!

  3. >:D<

Leave a Reply

 
