ha!

am ajuns la capat. da. sau cel putin cred. sau am ajuns doar la un anume capat. pe care il voi depasi la un moment dat. dar am ajuns la capat. am o greutate mai mare decat un munte pe umerii celor apropiati. sau cel putin asta simt. ba nu. sunt o scobitoare. da! una ce te inteapa. si totusi… un munte. nu mai vreau. capat. da! ma dezamagesc! si ce daca. mereu o fac. dar nu ca acum. vreau sa smulg zambete. nu mai pot. nu mai reusesc. nu mai sunt capabila. nu de tarie si forta am nevoie acum. nu. nu am nevoie de nimic. sau ba da. de stelute.🙂 stelutele sunt geniale. sau nu. ele apar doar noaptea. sau poate deasta sunt atat de geniale. am ganduri. mai bine nu le’as avea. gandesc. mai bine as seca de neuroni.

nu imi spune ca nu exista asa ceva. ba da! am dreptu’! pot sa ajung la capat! am dreptu’ sa nu mai pot. sunt un individ. mi’am castigat acest drept pentru ca ma m’am zbatut sa ma nasc. sunt! am! mai bine nu…sau,mai bine,lasa…uita…pleaca.

mi’e dor de mare.


~ by embrionu on 19/06/2010.

2 Responses to “ha!”

  1. happy birthday copil>:D<

Leave a Reply

 
