“Acest fragment este proprietatea exclusiva a LOR. Rugam sa va lasati bocancii afara”.

A trecut ceva timp de cand n’am mai “scrijelit” aici cateva cuvinte…

E timpul sa impartasesc zambetele pe care le descopar, le primesc in fiecare zi de la el. Am crescut. de la scantei ce la prima lacrima se sting, am ajuns la foc de tabara ce face buna echipa cu vantul, ploaia si fulgii ce cad uneori. Am dat drumul fluturasilor sa zburde din burtica, se mai intorc ei uneori (cand trebuie), dar in rest-zburda. Si-au castigat acest drept. In schimbul lor am primit “iubita”, “maimuta”, ochi plini de viata, zambete, noi, rentz, vin, povesti, cuvinte, lupta, vise si realitate. Mi se pare un targ bun. Ma simt FEMEIE, implinita, linistita, stabila.

Si nu, nu am uitat de “probleme” si nici nu am sters “rau” din vocabular. Nici vorba sa pierd litere din “e greu” si cine crede ca sunt mai putine probleme in doi, se insala amarnic. Din contra, ele se dubleaza cel putin. Dar frumusetea este ca exista “noi”, apare “te rog” sau “rezolvam NOI cumva”, sunt prezente ore tarzii de discutii la o tigara intr’o bucatarie mica si o tara de pus la cale, isi face simtita prezenta si “ce facem?”. Apoi, totul se rezuma la “we will shine”.

Frica si teama dispar o data cu venirea serii, o data cu “hai sa te iau in brate”, o data cu “noapte buna”. Diminetile radiaza fie pe drum, fie in pat, fie la “hai sa ne uitam la film” si “iti fac de mancare?”.

Uneori ma mai trezesc cu cate un fluturas pe deget, zambesc si sun. Melodiile ce de multe ori nici nu le-a remarcat, mie imi gadila urechile iar melodiile ce le alege mereu il gasesc in bratele mele.

Le avem pe toate. De la minus la plus, de sus pana jos. Si ne descurcam. Si ne plac. Si… nimic.🙂

“Acest fragment este proprietatea exclusiva a LOR. Rugam sa va lasati bocancii afara”.


~ by embrionu on 04/05/2011.

Leave a Reply

 
