speranta

clipe. clipe ce schimba vise, dorinte, ganduri si apoi vieti. 

vorbe. vorbe ce schimba dureri in zambete, zambete in lacrimi.

taceri. taceri ce sunt atat de necesare uneori si dureroase mai mereu.

temeri. la asta se ajunge.

dor. dor mereu traim o urma de dor.

de multe ori am invatat sa arat opusul sentimentului trait. am invatat sa imbratisez dorintele altora soar pentru un gram de tacere. nu am uitat de mine, doar am uitat… imi e de ajuns sa aud refrenul vreunei melodii, sa vad o secventa de film sau sa zaresc un gest ce imi aminteste de trecutul frumos. si atunci caut linistea. apoi visez la viitor cu o speranta nesatula. 

 

~ by embrionu on 18/04/2012.

Leave a Reply

 
