nu mai vreau bocanci in suflet.

Nu mai vreau bocanci in suflet.
Nu mai vreau să fiu judecată la prima frază.
Nu mai vreau bolovani aruncaţi către mine doar pentru că am învăţat să îi primesc.
Nu mai vreau să fiu luată peste picior doar pentu că aşa e la modă.
Vreau linişte. Vreau să nu îmi mai fie frică să discut sau să îmi împărtăşesc temerile. Vreau fericire. Vreau ce mi-am dorit de mică. Vreau să aud si mulţumiri nu numai dezamăgiri si reproşuri.
Dacă vreau să urlu, să urlu. Dacă vreau să râd în hohote, să râd. Dacă vreau să lenevesc, să lenevesc.
Îmi e dor de clipe frumoase.
Aşa că, dacă mai vrea cineva să îşi bage bocancii in sufletul meu, să se gândească bine dacă poate să o facă cu bun simţ. Dacă nu, să mă lase în “prostia” şi “insuficienţa” mea. Sau poate să îşi ia bocancii şi să îi bage adânc în…

Mă retrag.

~ by embrionu on 27/04/2012.

Leave a comment