revolta

iar si iar. am obosit. m-am plictisit. 

se anunta un post lung. se anunta un post satul.

sunt un copil. in fond si la urma urmei, cand tragi linie, sunt un copil. un copil maturizat, un copil ce refuza sa imbatraneasca. asta ma tine pe linia de plutire. asta ma face sa nu innebunesc cand altii cauta o gura de aer pentru a mai supravietui o zi. copilul asta care inca se mai zvarcoleste prin sufletul meu viseaza cand creierul meu are cosmaruri, urla cand pe obraz curg lacrimi si rade in hohote cand zambesc. se gadila cand ma mangai si plange cand ma lasi de izbeliste. se gudura cand ma strangi in brate si… scoate limba cand il superi. nu stie ce inseamna “depresie”, “frustrari”, “rautate”. si NU, nu traieste din curcubee si unicorni. NU! 

atat mi-a ramas si nu vreau sa schimb asta. nu vreau sa renunt la ideea ca la un moment dat o sa plang de emotii cand copiii mei vor dansa sau orice altceva la o serbare, cand noaptea vin cu perna sau ceva de plus pentru ca au visat urat. 

nu renunt la dragoste. este caldura ce nici un semineu nu mi-o poate “impartasi”. nu renunt nici macar la amintiri. ele m-au facut cine sunt. nu renunt la “te iubesc” pentru un “pa” doar pentru a ma proteja. nu renunt la lacrimile din mijlocul noptii pentru ca imi aduc aminte ca trebuie sa lupt, sa am rabdare si poate maine o sa visez. 

nu o sa renunt nici la naivitatea falsa,pentru ca realitatea se poate schimba. nu renunt la dorinte pentru ca exista sansa sa devina scop. nu renunt la buna crestere doar pentru ca traiesc intr-o jungla. asta nu scuza lipsa de buna crestere. nu reunt la alinturi doar pentru ca “viata” este dura. este dura pentru ca suntem duri. 

nu renunt la ideea ca se poate mai bine. nu renunt la a face pasi catre mai bine. nu renunt la a ma gandi si la mine. 

si ce daca doare?! asta e. o sa treaca. strang din dinti si mai fac un pas. nimic nu este permanent. ma consoleaza copilu’ la care nu renunt. 

http://www.youtube.com/watch?v=N6ccq9clZFw

Image

~ by embrionu on 01/10/2012.

Leave a Reply

 
