Candva

Eram de-o schioapa cand mi-am imaginat prima oara viitorul meu. Era plin de zambete si inorogi cu curcubee si alte bazaconii. Vroiam sa fiu medic si profesoara ca orice alt copil, dar nu pentru arhistiutele motive: ci pentru ca asa puteam ajuta. Puteam face o diferenta. Apoi am aflat ca nu e nevoie de o astfel de meserie pentru un scop de genul. Naivitatea pare neschimbata la mine. Dansam si cantam (cat de fals putea-si credeti-ma ca nu stiu cum au rezistat geamurile alea) cat de des puteam, pentru ca mai mereu aveam teme de facut. Era cea mai mare problema a mea. Apoi a urmat ajutatul la curatenie, prietenii cu care vroiam sa petrec timp si alte activitati extrascolare de “mare importanta”. Uitam mereu ca voi creste si ca va deveni mai greu.

Nu am realizat ca am un atuu: lipsa de informatie la tot pasul. Atunci valora mai mult informatia si lupta de a o avea insemna ceva. Cu cat ai mai mult accesla ea (la informatie ma refere) cu atat te indobitocesti mai tare. Principiul “las-o ma ca merge asa” devine slogan pentru majoritatea tinerilor. 

Ma simt batrana. DA, la 23 de ani ma simt batrana pentru ca inca mai cred ca respectul trebuie sa fie respect.

Imi pare rau sa o spun, dar candva eram oameni, nu bivoli.

Candva, nu conta ca esti minoritar, mai ales ca luptai pentru aceasi tara. Sunt mandra nepoata de colonel al Vanatorilor de Munte, ungur. Este un om inegalabil. 

Sunt dezamagita de ce ati ajuns, dragii mei. Un popor fara principii si respect. 

Candva eram o fetita ce spera la o viata linistita.  Acum sper la o viata corecta.

Mai am multe zambete de oferit si incasat. Mai am vise de implinit si dorinte de materializat. Mai am ganduri bune de impartit si imbratisari de dat. Mai am lacrimi de strans ce le voi imprastia pe seminte de speranta,poate vor incolti intr-o zi.

 

~ by embrionu on 28/03/2013.

Leave a Reply

 
