Alegeri. Candidați. Păreri.

Dragii mei candidați,

Cu părere de rău vă anunț că mă aflu intr-un impas:nu am cu cine vota. Am ajuns la concluzia că mă duc să votez, cu inima îndoită, dintre mai multe rele. Și acum, stau și mă gîndesc pe care cel mai puțin rău să îl votez. Toți sunteți cu bune și rele, dar întrebarea mea este: care sunteți cu mai puține rele și mai multe bune?!

În facultăți avem fosile ce nu mai știu ce e real și ce nu, în școli le terminăm coloanele copiilor cu ghiozdanele, din punct de vedere al sănătății…n-am cuvinte. Și ăsta e doar începutul.

Câtă încredere să am eu în voi când vă plagiați licențele, când vă îmbogățiți brusc când ajungeți într-un job cu putere, când nu stiți ce înseamnă o zi trăită normal (cu merinde limitate, cu gândul tragic-ce pun pe masă mâine, cât va veni factura de x si y, etc.). Cât pot spera că voi avea un viitor în țara asta, știind că trageți pentru voi? Voi ma îndulciți cu miere si nectar în preajma alegerilor, apoi îmi dați în cap cu nedreptăți tot de voi făcute, minciuni și omisiuni crase.

Vă rog, nu mă mai mințiți că o să fie bine, nu mă mai mințiți că vă pasă. Nu mai mințiți, punct. Prefer să știu cât aveți de gând să vă trageți pentru voi, nu de alta, dar să pot vota și eu în cunoștiință de cauză. Măcar să știu ce îmi fac cu mâna mea.

Nu îmi doresc decât să știu că, dacă nu sora mea, măcar copiii mei, dacă o să mai am dreptul să fac copii, să aibă o viață măcar decentă.

Avem o țară frumoasă, cu un popor gen turmă. Măcar voi, ca și conducători, puțină luciditate, vă rog.

Vreau să pot vota sincer. Nu doar să pun o ștampilă, în speranța că nu îmi va fi furat votul. Sunt mâhnită din cauza voastră. Iar voi, români, nu vă mai lăsați călcați în picioare si cumpărați de 2 litri de ulei și un kg de făină. Știu că sunteți săraci (financiar sau cu duhul), dar nu vi le dau din buzunarul lor. Sunt tot din banii pe care i-au luat de la voi, noi. Vă plătiți singuri darurile.

O să mai scriu. Dar nu acum. Acum trebuie să… îmi exercit dreptul de vă vota, pe voi, cei care îmi decideți soarta în țara asta.

Cu speranță,

O studentă.

~ by embrionu on 03/11/2014.

Leave a Reply

 
